چیپس فلفلی خوردم کمی ،بد نیست؟

۸ پاسخ

من سیب زمینی سرخ میکردم با پنیر پیتزا عاشقشم

منم امشب تن ماهی فلفلی خوردم انشالله ک چیزیش نمیشه خیلی دلم میخواست

فقط نی نی از تندی بدش میاد سعی کن طعم های دیگه ای را بخوری

ای جان الان نی نی داره بندری میرقصه 😁😍😍

اصلا چیپس ضرر نداره
خدا میدونه من چقدر چیپس با ماست موسیر خوردم 🤤

من فلفل میخورم.خدا کنه دخترم سیاه نشه

نه بعدش آب خنک بخور بشوره ببره تندیو

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجو دِلا🎀 مامان جوجو دِلا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نور زندگی مامان نور زندگی هفته چهلم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری