کرانچی تند خوردم بد نیست واسه بچم؟

۱۲ پاسخ

بدیش اینه که منم هوس کردم🥴

نه بابا مثلا چ بدیه یه مشت کرانچی؟ بعدم خوردی دیگه حالا بدم باشه چکار میشه کرد 😃

من ی بسته کامل خوردم ولی شب تا صبح از معده درد هلاک شدم😂😂

من سه ماه اول خوردم تو بارداری قبلیم بچم سقط شد حتما اگه میتونی برو شیر بگیر بخور

منم یه بار خوردم اما بعدش معده ام بهم ریخت

چرت میگن که بچه تندی دوست نداره
بچه من عاشق تندیه:)))

کلا تندی زیاد خوب نیس اما یه بار ایراد نداره

نه عزیزم بد نیس زیادرویش بده

بچه تندی دوست نداره

منم هوس کردم دوبار خوردم کرانچی ولی غذاهای تند تا دلت بخواد مخصوصاً فلفل قرمز از الان کمش کردم چون انگاری حس میکنه طعم غذا

بد نیست ولی خوشش نمیاد

خیلی تند میشه که
میگن گرمی زیاد خوب نیس و بچه هم خوشش نمیاد.ممکنه واسش حساسیت پوستی هم بیاره

سوال های مرتبط

مامان رایانم♥️ مامان رایانم♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدرضا جان مامان محمدرضا جان ۵ ماهگی