هیچی مواد نگهدارنده داره
هیچی نمیشه من بارداری قبلیم تا ۴ ماهگی متوجه نشدم چون بچه شیر میدادم انقد دارو و امپول زده بودم خیلی چیزا رو اصلا رعایت نکرده بودم الان ماشالله پسرم صحیح و سلامته
چیزی نمیشه ولی اگه دلشو داری
برو بیرون دوانگشنت وکن داخل حلقت تا بالا بیاری
فک نکنم چیز خاصی بشه زیاد ب خودت تلقین نکن فراموش کن
هیچی نمیشه ولی دیگ نخور
حالا که خوردی فک نکنم چیزی بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.