۵ پاسخ

به بچم نساخت کلا همش گریه شب ها بی قراری اون که همیشه راحت میخوابید اون شب نتونست یه دقیقه آروم بخوابه

متوسطه

دختر من هم از وقتی به دنیا اومد بهش میدم حالا نمیدونم بخاطر این که بیشتر ۶۰ تا نمیخوره یا وزن نمیده
۸ ماه ۱۱ روزش هست تازه ۷ کیلو شده😔

من گیگوز میدم خوبه

من دخترم گیگوز میخورد وزن دهی انقدی نداره و عوض کردم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی