۸ پاسخ

نه عزیزم اتفاقاً هرچقد دیر تر دربیارن بهتره

قیز پسر منم ندارع

دختر من هم هنوز دندون نداره

هر چی دیرتر دربیاد دیرتر خراب میشه

نه والا پسر منم تازه دراورده

دختر منم در نیاورده اصلا خبری هم از دندون نیست

دختر منم در نیاوورده

نه تا۱۸ ماهگی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی