۵ پاسخ

اخه تازه سی و هفت هفته ای
سه هفته دیگه راه داری

من‌نزاییدم‌چه انتظاری از خودت داری🤣😬

من تا ۳۰ ام پیادروی میکنم و شیاف گل مغربی استفاده میکنم 'اگه جواب نداد'دو شیشه روغن کرچک می خورم و میرم زایشگاه

تاثیر اینا رو بعد از ترکیدن کیسه اب متوجه میشی عزیزم

تازه از پیاده روی اومدم 😂😂

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🌙🧸 مامان ماه قشنگم 🌙🧸 ۱۵ ماهگی
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی