پماد بی حسی بزن واقعا خیلی درد داره
فول. بادی چقد میدی؟
بله كم ميشه هرچي حجم موكم بشه
اره چون مو داره درد داره هرچی موهات کمتر شه دردت کمتر میشه
ربطی نداره .من بکینی میزنم
جلسه ای چند میری
منم اولین جلسه پاهام خوب بود ولی زیر بغل کم مونده بوداز درد بمیرم
هرجا ک درد بیشتر حس میکنی پماد بی حسی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.