۷ پاسخ

پماد بی حسی بزن‌ واقعا خیلی درد داره
فول. بادی چقد میدی؟

بله كم ميشه هرچي حجم موكم بشه

اره چون مو داره درد داره هرچی موهات کمتر شه دردت کمتر میشه

ربطی نداره .من بکینی میزنم

جلسه ای چند میری

منم اولین جلسه پاهام خوب بود ولی زیر بغل کم مونده بوداز درد بمیرم

هرجا ک درد بیشتر حس میکنی پماد بی حسی بزن

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان عروسک مامان عروسک ۴ سالگی