۶ پاسخ

فکر کنم ۱۰ تومنه

دو ماه پیش انجام دادم عصب کشی و روکش تقریبا ۱۵

دوکاناله۷تومن خاستی ادرس میدم بروبگواسممو من رفتم کار انجام دادم دوستامم معرفی کردم شمام دوست من

من رفتم درست کرد عصب کشی پر روکش شد10تومن

12

۱۰تومن من شنبه یا یکشنبه باید برم از قبل عید دندونم هی ورم میکنه با قرص به زور ورمش میخوابه

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۴ سالگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی