دوستان آش دندونی چیاداره... رشته نمیخام...

۲ پاسخ

مال ما با گندم و نخود و آب قلم و کشمش هست بعد این که پخت روشو با آجیل تزئین میکنم کلا رسم تبریز این مدلی هست
این برای پسرمع

تصویر

گندم بلغور گندم ماش نخود گوشت یه قلم بزرگ همرووو بزار بپزهه بکوب یه پیاز داغ مشتیییی پر زردچوبه هم بزن توششش مزه بهشت میده

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام❤️💕 مامان امیرحسام❤️💕 ۱ سالگی