۳ پاسخ

چهار ماهگی مردم و زنده شدم دیگه برای شیش ماهگی زود استامینوفن ندادم فقط یکبار دادم که دماش رسید به 38و نیم با کلی ترس و لرز

بنظرم بدون مشورت پزشک چیزی استفاده نکن
تا 38 درجه زیربغل برای نوزاد تقریبا طبیعی حساب میشه. اگه از 38و نیم رد شد باید استامینوفن و دارو بدی
من اشتباه کردم 37و 8 دهم بود دادم دمای بدن بچم شروع کرد به پایین اومدن تا 34 بچه یخ کرده بود بی‌حال بود انگاری. توی دوتا پتو پیچیدم با کلاه و جوراب و کیسه آب گرم که زیر باسنش گذاشتم و کلی نذر و نیاز دمای بدن بچم اومد بالا

آره شیاف کن

سوال های مرتبط