چهار ماهگی مردم و زنده شدم دیگه برای شیش ماهگی زود استامینوفن ندادم فقط یکبار دادم که دماش رسید به 38و نیم با کلی ترس و لرز
بنظرم بدون مشورت پزشک چیزی استفاده نکن
تا 38 درجه زیربغل برای نوزاد تقریبا طبیعی حساب میشه. اگه از 38و نیم رد شد باید استامینوفن و دارو بدی
من اشتباه کردم 37و 8 دهم بود دادم دمای بدن بچم شروع کرد به پایین اومدن تا 34 بچه یخ کرده بود بیحال بود انگاری. توی دوتا پتو پیچیدم با کلاه و جوراب و کیسه آب گرم که زیر باسنش گذاشتم و کلی نذر و نیاز دمای بدن بچم اومد بالا
آره شیاف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.