ماما با تجربه راسته میگن بچه اگ ۸ماهه ب دنیا بیاد نمی مونه ؟؟؟

۷ پاسخ

اون قدیم بود که سورفاکتانت ریه چون ماه هشت داخل ریه به حد کفایت نیست ممکن بود مشکل تنفسی ایجاد بشه و بچه نمونه ولی الان مادر پرخطر از قبل دارو میگیره که ریه ها مراحل تکامل رو زودتر طی کنه.
از ۲۴..۲۵ هفته به بالا قابلیت حیات بیرون بدن مادر با مراقبت ویژه و شدید Nicu رو دارن

بستگی به دایره ی قسمت ادمها داره!

بعضی بچه ها هستن ۲۹ هفته دنیا اومدن و موندن

امپول ریه بزنن مشکلی ایجاد نمیشه

خواهر و برادر من هر دو ۸ ماهه به دنیا اومدن تقریبا ۳۷،۳۶ سال پیش حتی تو دستگاه هم‌نرفتن

ن بابا نگران نباش من خودم هفت ماهه ب دنیا اومدم الآنم سالمم😂😂😂

قدیما اینجوری بود ولی الان علم پیشرفت کرده میمونه

نه
دروغه
من بیش از ۴نفر میشناسم ۳۵ سال پیش ۸ماهه دنیا اومدن و داخل دستگاه گذاشتن شون و الان سالم و سلامتن و ازدواجم کردن، الان که علم پزشکی خیلی بیشتر پیشرفت کرده

والا تازگیا توی فامیل ما ۲ نفر توی ۸ ماه زایمان کردن هردو هم سالم زنده موندن

سوال های مرتبط

مامان تتککنننتتتاننگ مامان تتککنننتتتاننگ ۲ ماهگی
مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد