۸ پاسخ

عزیزم مرکز دولتی انجام بدین بخواد بشه میشه ایشالا...هزینه ش خییلی کمتره

عزیزم من بهمن ۴۰۴ پانکچر شدم ۴۵ تومن
تعیین جنسیت و سلامت جنین امسال اردیبهشت ۸۰ تومن
انتقال هم ۳۰ تومن
اینا همه جدا از داروها بود ک قبل و بعداز انتقال باید استفاده کنی

من مهر۴۰۳ پانکچر شدم۳۰میلیون

من بیمارستان بهمن بودم
۹۹ تا ۴۰۲

هرچه زودتر اقدام کنین بهتره
از دکارتون در مورد دادو۶ا هم بپرسین
که تو این شرایط مملکت آیا گیر میاد یا نه
که خدای نکرده اول شروع راه به بن بست نخورین

بستگی به شهرتون داره من دی ماه هم انتقال هم تخمک کشی با هم با بیمه تکمیلی شد ۸ میلیون ولی ازادش ۸۰ تومن میشد اگ میتونی برو بیمه تکمیلی کن خودتو خیلی هزینت کم میشه دو هفته پیش هم انتقالم با بیمه تکمیلی شد ۴ تومن چون دو مرحله ای بودم انتقال مرحله دوم ازاد حساب شد برام که هزینش شد ۱۸ تومن چون از قبل جنین فریز داشتم وگرن میگفت اگ از قبل نداشتی هزینش میشد ۲۵ تا ۳۰ میلیون

پارسال پانکچر ۵۰. انتقال هم ۱۸ جدا از هزینه های دارو و ویزیتو و سونوهای پشت هم ک ببینن تخمک به تعداد کافی امادس یا ن

من سال ۴۰۲ بودم قیمت های الانو نمیدونم

مرداد ماه پارسال بیمارستان بهمن حدودا ۵۰ میلیون بود

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان .......... مامان .......... هفته سی‌وششم بارداری