میشه از این قرصا بخورم مال معده ۴۰ هستن

تصویر
۶ پاسخ

فاموتیدین ۲۰ بخور

اره مال معده هست فاموتیدین هم دردراکم میکنه هم معده احساس سبکی میکنه

اره من مرتب میخورم

اره منم ميخوردم الانم درد داشته باشم ميخورم

میگن ۲۰ باشه
منم اینجوری میشم قرص نمی‌خورم
نون خشک میخورم یا یه تیکه فیله یا سینه بزار تو فر بخور آب معدتو بکشه

من دکترم بهم اجازه داد که بخورم

سوال های مرتبط

مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری