نفخ دارم قرص جویدنی بخورم بد نیس ؟؟

۳ پاسخ

قرص جویدنی چیه ؟

منم الان خوردم
تازه من دوز بالا رو میخوام
معمولیش که برام سوسول بازی حساب میشه

نه من همیشه میخورم چون بدجورنفخ میکنم دل دردمیگیرم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ونهم بارداری