۸ پاسخ

این برا پسر منه

تصویر

این بود

تصویر

۱۳ اردیبهشت بود نشد بگیرم خدا بخواد فردا کیک درست کنم کرومی دوست داره بگیرم براش

این بود عزیزم

تصویر

من‌یه کیک خیلی کوچیک گرفتم خودم باباش و خودش و آبجی کوچیکش براش جشن گرفتیم آتلیه هم بردمش خیلی ساده

😍😍😍

تصویر

بفرمایید .

تصویر

منم میخام ببینم

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۴ سالگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ سالگی