۶ پاسخ

من انواع ژل وفوم استفاده کردم سیمپلم استفاده کردم ولی به پوستم نساخت فقط محصولات درمالیفت خیلی راضی ام

فوم شست و‌شو ویتالایر رنگ‌سفید/ضدافتاب بی رنگ فلوئیدی مای/آبرسان سیمپل/تونر لافارر
من اینارو میزنم راضیم قیمت هم مناسه از دیجی کالا میخرم

والا باید بسته ب نوع پوستت بگیری
منم مختلط بیشترم خشکه
ژل سیمپل یکی دوساله میزنم راضی ام
تونر اوردینری گرفتم
ابرسان نمیدونم ولی ی مدت نوتروژینا میزدم خوبه
سرم اوردینری
من ضدآفتاب ام کیو میزنم
اما بیوتی اف جوسان یک ماه زدم خوب بود
سنتلا تعریفش خیلی شنیدم

محصولات هوم کر (مراقبت پوستی)
بیشتر نسبت به سن و مشکل پوستی .
بیشتر فک کنم مشاور داروخانه بهتر کمک کنه

استفاده نکردم ولی ژل شستشو سیمپل رو تعریفش رو شنیدم. رویوال هم خوبه راکوتن‌ . فیس دوکس
تونر درمالوگ . فاربن
ضدآفتاب (الارو . راکوتن‌ ) ولی قبلاً سنتلا میزدم گرون شده خیلی خوب بود
آبرسان قیمت مناسب نوآکنه. برایت مکس هم خوبه

من ژل شستشو سیمپل میزنم پوستم هم مختلطه
تونر گارنیه میزنم پپتاید کوزارکس و اسنس کوزارکس میزنم مرطوب کننده سیمپل ضد آفتاب هم سنتلا

سوال های مرتبط