۳ پاسخ

اره عزیزم منم مثل شما بودم اومدم رفتم دکتر بریچ شده حالا دیگ نمی‌دونم بازم بچرخه یا بمونه

از من بریچ بود حرکاتش کلا پایین شکمم تو واژن گاهی تو پهلو بود
الان شده سفالیک کلا تو پهلوهامه

من حرکتش تو پهلو بود بریچ بود
سفالیک که شد حرکتش شد روی معدم دندم
ولی خب کلا میچرخه تا ۳۵ ۳۶هفته که دیگه ثابت شه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی