۶ پاسخ

من دختر بزرگم کولیک داشت وقتی گ فت خیلی بهتر شد
پناه خانومم از اولم دادم رفلاکسم داره خیلی خوبه

عالیه برای جفتش

واسه هردو خوبه، چون آرامش بخشه و واسه کولیک عالیه.واسه رفلاکس هم خوبه چون حکم آدامس داره هضم میکنه غذارو

دکتر دختر من میگه پستونک برای رفلاکس عالیه ولی برای کولیک نمیدونم

پزشک اطفال پسر من اصرار داشت که پستونکیش کنم، چون کولیک داشت، اما نگرفت متاسفانه، برای رفلاکس هم که عالیه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۳ ماهگی