۶ پاسخ

به من کلا دو بار دادن
از اسفند دیگه نریختن

به من سه ماه دادن. از فروردین دیگه نریختن.

این دولت ی جایی نمشینن که زیرشون اب بره 😒ما ک یکی دارم بچع هامون ادم نیستن

به من هی هیچی ندادن

هه،😕

امروز واریز کردن ولی واسه ماها نه برا مامانایی ک دوقلو و چند قلو دارن😏

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان گومبولوها💙🩷 مامان گومبولوها💙🩷 ۶ ماهگی