به من کلا دو بار دادن
از اسفند دیگه نریختن
به من سه ماه دادن. از فروردین دیگه نریختن.
این دولت ی جایی نمشینن که زیرشون اب بره 😒ما ک یکی دارم بچع هامون ادم نیستن
به من هی هیچی ندادن
هه،😕
امروز واریز کردن ولی واسه ماها نه برا مامانایی ک دوقلو و چند قلو دارن😏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.