۸ پاسخ

عزیزم تو روبیکا گروه داریم واسه اسلامشهریا اگه دوست داشتی ایدیتو بده لینک رو واست بفرستم❤

یسنا هر ماه ۵۰۰ میرفتن برا فرودین نمیدونم چرا شارژ نکردن.برا ما یسنا برا شمارو چندم ماه شارژ میکنن؟وچندومیریزن

چی هست اینی که گفتی؟؟🤨

یعنی ماهایی ک ی بچه داریم تعلق نگرفتع

ازکجاباید نگاه کنم ببینم شارژ شده یانح

مگه شارژ شده

کی ریختن🧐🧐

میگن از دوقلو به بالا ۱۵۰۰ شارژ شده

سوال های مرتبط

مامان 🦋طهورا🦋 مامان 🦋طهورا🦋 ۱۱ ماهگی