عزیزم تو روبیکا گروه داریم واسه اسلامشهریا اگه دوست داشتی ایدیتو بده لینک رو واست بفرستم❤
یسنا هر ماه ۵۰۰ میرفتن برا فرودین نمیدونم چرا شارژ نکردن.برا ما یسنا برا شمارو چندم ماه شارژ میکنن؟وچندومیریزن
چی هست اینی که گفتی؟؟🤨
یعنی ماهایی ک ی بچه داریم تعلق نگرفتع
ازکجاباید نگاه کنم ببینم شارژ شده یانح
مگه شارژ شده
کی ریختن🧐🧐
میگن از دوقلو به بالا ۱۵۰۰ شارژ شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.