۶ پاسخ

ما که دهکمون ۷ به ماهم میدن؟؟

من که یسنا ندارم ؟ به کیا تعلق میگیره ؟

چطور یسنا میریزن؟باید ثبت کنی ؟

من رفتم امروز فروشگاه یسنا واریز شده پونصد تومن اما خانومه گفت یسنای اسفند ماه قابل برداشت نیست تا فروردین

چی هست اصلا

نریختن از بله

سوال های مرتبط

مامان 🦋طهورا🦋 مامان 🦋طهورا🦋 ۱۱ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی