۸ پاسخ

ب ما میدن مگه؟

ننننننننننن متاسفانه فقط 15ماه دو میلون کازت امید میدن به تازه متولد ها

نه نریختن

بچه من فقط ۲بار گرفت پول یک پوشک هم نمیشه

‌ن ولا نمیدن

والا ب منم نمیدن از همون اول

ن ب ماها ک‌نمیدن خواهر

برنامه نمیگیره ک موجودی بگیرم دوماهه

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان رمان مامان رمان ۸ ماهگی