مال منم همینه
تواین سن طبیعیه
نشانه ی طبیعی بودن این رفتارا تو این سنه.... هیچیش نیست مطمئن باش عزیزم
کمبود آهن تاثیر داره کمبود ویتامین د هم شاید تاثیر بزاره ولی کمبود آهن رو جنب جوش تاثیر مستقیم داره روزی 5 سی سی شربت آهن آیروفیکس بده
اسمش بحران ۲تا۵سالگیه ۴سالگی اوجشه
یه پروسه دوسه ماهست.دختر من رد کرده خیلی اروم شده.جاهای شلوغ نرو که بدتر جو زده بشه.خودتمباهاش با ارامش برخورد کن.کم کم عقلشون کامل میشه
پسر منم همینه نمیدونم من افسردگی گرفته بودم بردم متخصص اعصاب کودکان برداشت قرص نوشت با یه دکتر انلاین حرف زدم گفت تا ۶سال طبیعی
دقیقا پسر منم همینه😫😫😫😫
دخترمنم همینه😶
پیش فعالی سعی کن کمتر شیرینی جات چیزای شیرینم بهش بدی عزیزم انرژیشو صد برابر میکنی برای شلوغی
دخترمنم همین راهی پیدا کردی بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.