نوزاد دوهفته ای دل در ونفت داره چه کار کنم

۲ پاسخ

کولیک ایز خیلی خوب بود برای ما ولی خب سعی کنین خودتون غذای نفاخ کمتر استفاده کنین

شربت کولیک اب روی اتیشه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی
مامان مارتین مامان مارتین ۱۰ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی