دختر من چون پسر عموش(اونم5سالشه)خیلی جیغای بدی میکشه چند وقتی بود اینم تو خونه هی جیغ میکشید، ما اول توجه نمیکردیم ولی بدتر شد، بعد چند روز تا جیغ میکشید میگفتم وااای دیدی مهدیار جیغ میکشه؟خیلی کار زشتی میکنه هروقت دیدیدش بهش بگو زشته جیغ نکش
دخترمم کلا حواسش پرت میشد هی میگفت زشته زشته😂الان خداروشکر کلا یادش رفته هروقت هم پسر عموش جیغ میکشه میره جلوش میکشه زشته زشته
شماهم ی همچین کاری بکن چون اگه محل نزاری واسه حلب توجه بیشتر جیغ میکشه
پسر منم همینه قربون صدقه اش میرم
یه موقع خوذمم باهاش جیغ میزنم😂😂✨
توجه نکن به جیغاش
بد من دلم میخاد دختر منم جیغ بزنه 😑
درکت میکنم
چون دختر منم همینه😁
دختر منم جدیدا زیاد جیغ میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.