۱۲ پاسخ

من مولفیکس میبستم همش بو جیش میداد بچم

هانیز بگیر خیلی خوبه

خیلی خوبه از مولفیکسم بهتره

من کوکومی عالیه

مای بی‌بی از مولفیکس خیلی بهتره

من مای بیبی فقط استفاده میکنم عالیه

دختر من ب مای بی بی حساسیت داشت مولفکیس میبندم

نه من فقط مای بی بی‌ میذارم بیشتر از مولفیکس دوس‌داشتم

مای بیبی عالیه

اتفاقا به بچه من مولفیکس نمیساخت مای بیبی خوب

نه من مولفیکس گذاشتم

بستگی به هر بچه ای داره

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🌷 مامان شازده کوچولو🌷 ۱ سالگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان اَرسلان مامان اَرسلان ۸ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی