۹ پاسخ

زخم شده

من اولی شیر میدادم زخم میشد خیلی دردم میومد گریه میشدم ینی اینسری هم همینطور میشم 🥲🥲

شاید زخمه نوکشون

دو تا بچه به دنیا آوردن تو دو تاش هم سینم زخم شد

عزیزم طبیعیه بزار بخوره، میتونی بری زیر دوش آب گرم ماساژ بدی دردش کمترمیشه

وقتی شیر کم باشه ، انگار رگ های داخل سینه کشیده میشه نی نی شیر خوردنی و سینه درد میگیره

شیرت کمه.مال منم وقتی شیرندارم خیلی دردمیکنه موقع مکیدن.

یا ممکنه شیرت زیاده

شیرت کمه حتماا

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان بردیا👶 مامان بردیا👶 ۱ ماهگی
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۲ ماهگی