من نزدیک زایمانم هیچی نخوردم فوقش سالاد خودم ماست خوردم و فقط آب موقع که شو زایمانیم شروع شد هم قشنگ رفتم دسشویی و خدارو شکر سر زایمان مدفوع نکردم ولی اگه مدفوع کنم هم اشکالی نداره برا اون ها کلا عادی هستش
سعی کن قبل زایمان غذای سبک بخوری بعدم قبلش بری دسشویی ولی اگه باز اومد اشکال نداره دیگه طبیعیه
میاد دیگه عادیه ، مامای من میگه ما خوشحال میشیم اتفاقا نشونه ی زور زدن درسته😂🤦🏻♀️
برا من اومد
ماما و پرستارای ک کنارم بودن همش میگفتن ناراحت نشو ی چیز طبیعیه
طبیعیه اصلا خجالت نکش .... ببخشید من زایمان اولم اینجوری شدم گفتن اشکال نداره راحت باش
وقتی بچه نزدیک میشه ک بیاد. بیرون احساس مدفوع داری ولی مدفوع نیست قراره بچه بیاد
اصلا به فکرش نباش تمرکزت کلا روی بیرون اومدن بچه باشه
منم خیلی میترسم ولی نمیاد
اومد اومد فدای سرت 😂
اون موقع به تنها چیزی که فکر میکنی اینه که بچه سالم بیاد اصلا به مدفوع و اینا فکرنمیکنی
آره بهت فشار میاد خوب یه چیز عادیه
عزیزم
طبیعیه
دست خودت نیست اونموقع
زورم نزنی،به خاطر فشاری که به روده ها میاد مدفوع میاد بیرون
تازه ماما بهم میگفت باید مدفوع کنی نمیدونم برا چی!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.