تجربتون از زایمان طبیعی 🫣

۶ پاسخ

درد داشتمااا ولی بعد اپیدورال اوکی شد همه‌چی

عزیزم نگران نباش درد داره ولی قابل تحمله و اونجوری که میگن وحشتناک نیست ، تا بچه دنیا میاد همه دردات تموم میشن و یادت میره

خوب بود برام

من زایمان عالی داشتم تو نیم ساعت زایمان کردم
ولی دو روز قبل برای کاهش حرکت جنین بستری شدم خیلی اذیت شدم ولی خداروشکر زایمان راحتی داشتم

ختم به سزارین شددد الهی شکر

والا من از معاینه میترسم واسه فرزند اولم طبیعی به دنیا اومد این یکی رو میخوام سزاریین بکنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷 مامان ماهلین🩷 ۱۱ ماهگی
مامان ماهـــدخت مامان ماهـــدخت ۸ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد