خانوما این شیشه شیر خوبه؟؟

تصویر
۸ پاسخ

منم اینو گرفتم خوبه ولی خب استفاده نکردم نمیدونم

یکم تاره
اما دکتر برون اسمشه میگن این بهتره

تصویر

خیلی جدیدا پیشنهاد شیشه آنتی رفلاکس میکنن
وسطش یه نی سبز داره اووون خیلی خوووبه خیلی میگن راجبش

بد نیست ولی اونت بهتره مخصوصا اگه نی نی رفلاکس داشته باشه این خوب نیست چون شیر ازش زیاد میاد اونت بهتره

آره من برای بچه اولم اینو گرفتم بعد بزرگتر شد سایز بزرگتر با سری متفاوت ترشو گرفتم همین مارک

اگه اصل باشه و درست استفاده بشه بله خوبه
منم گرفتم

تو ایرانیا خوبه.من خیلیا رو دیدم گرفتن راضی بودن.ولی من خودم اونت گرفتم

من اونت و دکتر برون شنیده بودم اطرافیان استفاده کرده بودن اونت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷لنا🩷 مامان 🩷لنا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وششم بارداری