منم اینو گرفتم خوبه ولی خب استفاده نکردم نمیدونم
یکم تاره
اما دکتر برون اسمشه میگن این بهتره
خیلی جدیدا پیشنهاد شیشه آنتی رفلاکس میکنن
وسطش یه نی سبز داره اووون خیلی خوووبه خیلی میگن راجبش
بد نیست ولی اونت بهتره مخصوصا اگه نی نی رفلاکس داشته باشه این خوب نیست چون شیر ازش زیاد میاد اونت بهتره
آره من برای بچه اولم اینو گرفتم بعد بزرگتر شد سایز بزرگتر با سری متفاوت ترشو گرفتم همین مارک
اگه اصل باشه و درست استفاده بشه بله خوبه
منم گرفتم
تو ایرانیا خوبه.من خیلیا رو دیدم گرفتن راضی بودن.ولی من خودم اونت گرفتم
من اونت و دکتر برون شنیده بودم اطرافیان استفاده کرده بودن اونت گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.