۳ پاسخ

عزیزم بچه منم اعتصاب شیر کرده به خاطر رفلاکس
بچتون در روز چن سی سی شیر می خوره؟
وزن خوب اضافه کرد این مدت؟

عزیزم بخاطراستا نیس،😔بخاطر واکسنه واکسن روتا ک برا معده و خوراکیه رفتی بزنی روتا رو نده بهش بگو دکترگفته منم ندادم

من هر بار پاراکید میدم رفلاکسش افتضاح‌ میشد این بار استا ساده دادم خداروشکر بهتر بود

سوال های مرتبط