عزیزم بچه منم اعتصاب شیر کرده به خاطر رفلاکس
بچتون در روز چن سی سی شیر می خوره؟
وزن خوب اضافه کرد این مدت؟
عزیزم بخاطراستا نیس،😔بخاطر واکسنه واکسن روتا ک برا معده و خوراکیه رفتی بزنی روتا رو نده بهش بگو دکترگفته منم ندادم
من هر بار پاراکید میدم رفلاکسش افتضاح میشد این بار استا ساده دادم خداروشکر بهتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.