۵ پاسخ

جاش گرم نگهدار خوبه حوله گرمم بزار روش اشکال نداره

چرا ۳۶ هفته زدی باید زودتر میزدی

با روغن هم میتونی جاشو ماساژ بدی

اره بزار اشکال نداره

۳۶هفته که دیگه نیاز به امپول بتا نیس دکتر من گفت از۳۴به بالا نیاز نیس

سوال های مرتبط