۶ پاسخ

منم دارم نمیدونم‌چکارکنم یوقتا کمه شباا زیادع
بعد دماغمم کبپه
رفلاکسم دارم

عزیزم من بچم ی دونه س از همون ماه اول تنگی نفس داشتم بعد شما دوقلو داری انتظار داری تنگی نفس نداشته باشی

منم افتضااااحم انگار یکی گلومو گرفته...

به دکترت بگو ولی خب ماهایی که دوقلو بارداریم بیشتر تنگی نفس داریم

اگر خیلی اذیتی به دکتر بگو وگرنه دیگه فشار میاد همه تنگی نفسو داریم

عزیزم اگه تنگی نفس نداشته باشی جای تعجب داره طبیعیه سرخود کاری نکن

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان جوجومهران مامان جوجومهران ۵ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان پروا مامان پروا ۱ ماهگی
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد