۶ پاسخ

برو ماما ها چکت کنن ببینن طبیعی یا نه

منم دارم دکترم گفت طبیعبه
اگه خیلی تو اذیتی ب دکتر مراجعه کن

اگه زیاده. مشکلات دیگه ایم داری برو

آخ باتپش قلب سخته.من به ندرت توی این ۸ماه این حالو داشتم.الان ازدیشب تنگی نفس گرفتم .ولی کلا فکر کنم ازاسترس.آخه از دیشب یهو توهم زایمان یهویی گرفتم چون دکترم داره میره مرخصی دوهفته

از دیشب طرفای ۲گرفتم وخواب عمیق نمیتونم برم.همش باید خمیازه بکشم که اکسیژن بگیرم.ولی خود برنامه گفته طبیعی🤦‍♀️🤷‍♀️

بری دکتر میفرستت‌ متخصص قلب دیروز دکتر بودم هر کی میرفت میگفت تنگی نفس دارم برای متخصص قلب می‌نوشت ک بره

سوال های مرتبط

مامان جوجومهران مامان جوجومهران ۵ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان پروا مامان پروا ۱ ماهگی
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد