۸ پاسخ

اونقد زده بودم عادت کردم اما تا یه هفته دردو و سوزش داشتم

عزیزم اره درد داره حوله گرم بزار یا هم با اب گرم ماساژ بده پاتو 😕🥲

کیسه اب گرم فقط راهشه

تکون خوردن در۳۱هفته

چرا زدی؟

حوله داغ بزار فقط بد زده منم همین بزور راه میرم

کیسه ابگرم بزار

دیگه هفته ۳۵ پروژسترون میخواد چیکار انقد زدنش سخته و درد میگیره🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد