۳ پاسخ

اره منم چندروز اینجور بودم شیاف گذاشتم خوب شد.امروز رفتم پیش دکترم گفت طبیعیه این دردا بخاطر بزرگ شدن رحمه نیازی به شیاف هس نیس

اره من اينجوريم الانم قشنگ حس ميكنم الانه كه پريودبشم

مثل منی خواهر سر پا وایمیسم دل درد پریودی میگیرم درحد چند ثانیه ولی سریع خوب میشم تازه بچمم چرخیده حرکاتش تو واژنم احساس میکنم این هفته ۲۸برای من کلا درد بود و استرس تکوناش

سوال های مرتبط