۱۶ پاسخ

داخل مطب خود دکتر ازاد بدون بیمه ۹۰۰

شد آزادش ۱۳۰۰

من رفتم 1350

1200تقریبا 10 روز پیش

من 1850

۱۲۴۰ ماه قبل دادم

دکترم داخل مطبش ۱۲۰ میگیره

اره عزیزم ۱۲۵۰

دکتر منم داخل مطب انجام میده
ویزیت ۶۰۰
سونو واژینال ۹۰۰

من مطب دکتر۵هفته گرفت ۵۰۰ولی بیرون سوال کردم۱۵۰۰

من امروز دادم ۶۵۰ شد
بوشهر هستم

سلام هانیه جان .من ۲۲دوم رفتم کلینیک طرف قرارداد با تامین اجتماعی البته بدون بیمه تکمیلی شد ۹۸۰ درمانگاه خود تامین اجتماعی میشه ۶۰۰حدودا البته فکر کنم بیمارستان های نازای خیلی خیلی کمتر باشه

وای چقدر گرونننن منو دکتر خودم سونو واژینال کرد تو مطبش ۲۰۰ گرف

عزیزم ۱۵۰۰

سلام عزیزم من دوهفته پیش رفتم ۱۲۰۰

عزیزم هفته پیش ۱۸۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان کوشولو مامان کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری