داخل مطب خود دکتر ازاد بدون بیمه ۹۰۰
شد آزادش ۱۳۰۰
من رفتم 1350
1200تقریبا 10 روز پیش
من 1850
۱۲۴۰ ماه قبل دادم
دکترم داخل مطبش ۱۲۰ میگیره
اره عزیزم ۱۲۵۰
دکتر منم داخل مطب انجام میده
ویزیت ۶۰۰
سونو واژینال ۹۰۰
من مطب دکتر۵هفته گرفت ۵۰۰ولی بیرون سوال کردم۱۵۰۰
من امروز دادم ۶۵۰ شد
بوشهر هستم
سلام هانیه جان .من ۲۲دوم رفتم کلینیک طرف قرارداد با تامین اجتماعی البته بدون بیمه تکمیلی شد ۹۸۰ درمانگاه خود تامین اجتماعی میشه ۶۰۰حدودا البته فکر کنم بیمارستان های نازای خیلی خیلی کمتر باشه
وای چقدر گرونننن منو دکتر خودم سونو واژینال کرد تو مطبش ۲۰۰ گرف
عزیزم ۱۵۰۰
سلام عزیزم من دوهفته پیش رفتم ۱۲۰۰
عزیزم هفته پیش ۱۸۰۰ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.