من ۴۵۰ قبل عید
واژینال الان ازادش فک کنم 890(چیزی ک تو سایت دیدم)
من جای دولتی رفتم شکمی 140
ماه پیش ۱۸۰ با بیمه
واژینال
واژینال ن ماه پیش شکمی رفتم ۵۰۰ با بیمه
واژینال ۷۰۰
٦٠٠عزيزم
خانوما من آمپول سینال میزنم بعدش باید برم سونو بنظرتون سونو شکمیه یا نه سونو واژینال ؟ توروخدا همتون بگین
واژینال ۴ روز قبل از من یک میلیون و دویست و پنجاه هزار گرفت
قبل عید ۴۵۰بود فکر کنم
قبل عید انجام دادم ۵۵۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.