۲ پاسخ

آدم با پدرش بحث نمیکنه ....چون خیلی زود دیر میشه

ایشالا ک چیزی نیس.ارامش خودتو حفظ کن ببین شرایطتت نرمال میشه یا ن.ایشالا ک بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری