۲ پاسخ

وای فقط منتظرم شیردهی تموم بشه برم
بزنم من برای دکتر عبیدی هست

من امبیدینگ اگه درس گفته باشم زدم سنتی فعلاکه تازه زدم تاببینم کی اثرمیکنه وتاچندمرحله بایدبزنی

سوال های مرتبط