دل درد و پهلو درد طبیعیه؟ مثل درد پریودیه
نفخ هم زیاد دارم تکرر ادرار هم دارم🫤

۴ پاسخ

نفخ که بیچارمون کرده مخصوصا شبا 😩

همه ی اینایی که گفتی رو منم دارم به جز نفخ.، رفتم دکتر آزمایش و سونو دادم هیچ مشکلی نبود..
شکمتو با یک شال یا روسری نخی گرم ببند شیاف پروژسترون مصرف کن ان شاالله که بهتر میشی

قوی باش خواهر

همشون طبیعیه من همینه اینارو یک جا داشتم کنارش سوزش معده هم داشتم😂

سوال های مرتبط

مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌وهفتم بارداری