سلام خانما قنداق فرنگی نیازه؟

۷ پاسخ

نه فرنگی گرمه نمیخواد
پتودور پیچ نخی ببر
وقنداق سوئیسی

نه گرمه
پتو نازک ببر و قنداق سوئیسی

من فرنگی گرفتم اصلا تو این هوا استفاده نمیشه به جاش قنداق سوئیسی خیلی خیلی استفاده میشه یکی از بهترین وسیله هاست

قنداق سویسی بگیر که بچه رو خواستن ببینن با اون بغلش کنن که راحت تر باشه

من نگرفتم به جاش سوئیسی خریدم

نه من نگرفتم نیاز هم نبود

من چون شهریور به دنیا میاد
قنداق چسبی گرفتم / پتو دور پیچ گرفتم / آغوشگیر فقط نمیدونم همون قنداق سوییسیه؟

سوال های مرتبط