۳۷هفته و۳ روز
به من گفت ۶ خرداد بستری شو ۷ خرداد سزارین میشم ۳۸ هفته و ۳ روز
من ۴ خرداد
من ۳۱ ام که میشه ۳۸ هفته و چهار روز
۳ خرداد ۳۸ هفته پنج روز
۴ بستری میشم ۵ عمل
۳۸ هفته و ۱ روز
۵ خرداد
مواظب فشارخون باش
من ۳۱ ام زایمانمه
۳۸ هفته و ۴ روز
من سیهم
به دکتر و شرایطت ربط داره
بیشتر دکترا ۳۸ هفته و ۴ روز عمل میکنن
اما من دوستام و اطرافیان دیدم دکترشون تا ۴۰ هفته صبر کرده
سعی کن تا جایی که راه داره نگهداریش
من پسرم ۳۶ هفته اومد ۲۷۰۰ بود چون زود دنیا اومده بود با اینکه دستگاه نرفت اما خیلی اذیت کرد الان راضی ام سر دخترم تو حاملگی اذیت بشم بیشتر بمونه کامل تر بشه هرچی دیر تر بیان احتمال کولیک و رفلاکسم پایین میاد
من رو گفته ۴ خرداد بستری شو صبح ۵ عمل دارم
4 خرداد
38 و 3 روز
من یا ۳ خرداد سزارین میشم یا ۶ خرداد ۳ خرداد ۳۷ هفته و ۳ روز میشم ۶ خرداد ۳۸ هفته کامل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.