کیا بچه ۲کیلویی بدنیا اوردن ؟؟حالشون خوبه ؟

۱۶ پاسخ

دختر دایی شوهرم الان 70 روزه است ب دنیا اومد 1.200گرم بود
خواهر خودم بدنیا اومد 900 گرم بود

من خودم ۷ ماهه بدنیا آمدم ۱۷۰۰ بودم .مامانم میگه رو اندازه کف دستش بودم .با کلی نذر و نیاز موندم الان خودم مامان ۵ تا بچه ام 🙃🙃

دختر دایی های نن دوقلو بودن یکی ۱ کیلو بود یکی۹۰۰گرم
الان پنجم میخونن

پسر من ۲۳۶۰ بود خداروشکر مشکلی هم نداشت

دوست من ۱۵۰۰ بدنیا اومد همچنان عروس نمیخواد بشه ۲۸ سالشه تپل مپله😐😂

من پسرم ۲ کیلو بدنیا اومد

من پسرم ۲۲۰ بود ۳۳ هفته زایمان کردم الان ۱۲ سالشه

من خودم ۲کیلو بدنیا اومدم سلام الانم دارم صاحب نینی میشم😂

خاهرم ۲۲۰۰ بدنیا اومد الان ۱۳ سالشه هیکلش ماشالله ازمن بزرگتره

من پسرم ۲۶۰۰به دنیا اومد

داداشم 2200 به دنیا اومد
الان 23 سالشه

من انقدر نگران این موضوعم انشاالله که وزن بگیرن نی نی هامون

سلام من پسرم 2370ب دنیا اومد حالش خیلی خوب بود هیچ موردی ام نداشت ندارع خدارشک

دختر من ۲۳۰۰ بدنیا اومد زردی گرفت شد ۱۸۰۰ کجای کاریییی🤣

برادرزادم ۲۱۰۰ بود بدنیا اومد ۳۴ هفته الان ماشاالله ۹ ماهشه

من ۱۷۰۰ هم دیدم...

سوال های مرتبط

مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری