۳ پاسخ

این که منفیه اما تمام علائم پریودی و بارداری مثل همه فقط وقتی باردار میشی که پریود نشی😅

اصا حس نمیشه کرد چون خیلی کوچیکه

منفیه

سوال های مرتبط