۴ پاسخ

منم هرماه همین حسو دارم ولی باردار نیستم

منم همینطور

اون مال فولیکولی یا همون تخمک‌گذاری هست که سمت راست داره

من هرماه حس میکنم ولی باردار نیستم

سوال های مرتبط