۸ پاسخ

منم منتظرم موعدم بگذره بعدتست بزنم اینجوری استرس میگیرم اگرهم پری شدم که هیچی ولی من توحالت عادی هم تیرمیکشه

وای منم همینجوریم ودقیقا دوروز به موعدمه توکل بخدا

منم اینجوری هستم اما پنج روز ب موعدم مونده بی بی چک زدم منفی شد

اره گلم منم از اول شب درد دارم انگار به چیزی هست تستم بدم میترسم منفی باشه خیلی تاامید شدم

من اینجوری شدم باردار بودم 😍😍😃😃

اره عزیزم منم موقع رابطه همینجوری میشم خیلی زیر شکمم درد میگیره

منم نزدیک پریود اینجوری میشم

آمپول زدی؟؟

سوال های مرتبط