۴ پاسخ

اگر دختره دکتر ب من گفت حتما پایان شش ماهگی بنشون چون لگن دختر با پسر فرق داره منم تصمیم دارم بعد واکسن شش ماهگی بنشونم

نه عزیزم زوده به مهرخای کمرش فشار میاد خودش یهو تمایل به نشستن پیدا می کنه بعد بذار بشینه

دختر من عاشق نشستنه شاید روزی مجموعا ۱۵ ۱۰ دیقه روپام بشینه

تمرین کن باهاش اگر بدنش تعادل برقرار کنه می‌تونه بشینه ولی معمولا پنج ماهگی با کمک میشه

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی