۱۲ پاسخ

کهیره منم داشتم هر دکتری رفتم جز هیدروکسی زین هیچی نمیداد فقط میگف حساسیته ... من حتی چشم و لبم باد میکردااا...۱۰ سال اونطوری بودم بعدش خوب شد دیگ

دختر منم همینجوری میشه گرمیجات بخوره همینه قبلا کره بادام زمینی زیاد میخورد الان ی ساله بهش ندادم آجیل هم بخوره همینه

میوه های حساسیت زا نده
من از زمان کودکی حساسیت دارم و درمانم نداره

دخترمم پشت گوشش روی گردنش اینطوری میشه علتش هم‌نمیدونم . ولی بیشتر عصبی هست اینطوری میشه

این مشکل درونیه نمیخوام بترسونمت ولی بدن از داخل یه چیزی هست که رو پوست اینجور علایم میده من دیدم میگما حتمااا یه آزمایش ببرش سرسری نگیریا گلبول سفیدش اینا ببینین کم نمیشه بررسی بشه

توت فرنگی،کیوی،خربزه،بادام زمینی
اینا حساسیت زان .بدنشو خارونده اینجوری شده.
دختر منم اگزما داره چندروز پیش بردم دکتر .گفت ممکنه تا ۵،۶ سالگی هم بمونه.

عزیزم این اخه جای چنک و خراشیدن هم هست حتما حتما یه پماد بگیر بمال خودشو چنگ نندازه خون میاد پشتش .بمیرم طفلک چقدر میسوزه بدنش الان

یه غذایی خورده که اینجوری حساسیت زده
ببین دیروز چیا بهش دادی؟؟
باید نئوتادین یا سیتریزین بدی

سیتیزین بده

چنگ انداخته اینطوری شده؟

آلرژیه عزیزم خوراکی هایی که فکر میکنی باعثش هستن رو نده بهش

بنظر من این بعلت حساسیت واگزماهست یا دارو خورده بهش حساسه
پسر منم یه شکل دیگه میزنه
ان شا الله سلامتی خدا بهشون بده و دخترتون خوب بشه 🌱🤲

سوال های مرتبط

مامان پسرم همه وجودم مامان پسرم همه وجودم ۴ سالگی