وقتی بلندش میکنی گریه میکنه یکم تحمل کن یا حواسشو پرت کن تا اروغ بزنه بعد دوباره شیر بده
باید بلندش کنی اروغشو بزنه دوباره بهش شیر بدی ...بچه های کولیکی و رفلاکسی باید چند مرحله شیر بدی که کمتر اذیت بشن
من خونده بودم این بچه هارو باید دو مرحله ای شیر بدی یعنی بعد ده دقیقه آروغشو بگیر دوباره شیر بده
کولیک و رفلاکس 🥲😪😪
کولیک و رفلاکس داره.
کولیک خودش تا ۴۰ روزگی اوکی میشه
رفلاکس هست که باید کنترلش کنی تا ۴الی ۶ ماهگی هستش برای یکی خیلی زیاده برای یکی خیلی کمه
عزیزم 🥹کولیکو رفلاکس
پسر منمزیر سینه به خودش میپیچید و گریه میکرد و پس میزد اما سیرمنمیشد و دوباره شیر میخواست
چی بهش بدم وقتی میپیچه به خودش ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.